Магазин Baphomet здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів».
Строки повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Магазин Baphomet піклується про своїх покупців і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші.
Обмін товару або повернення грошей здійснюється протягом 14 днів після отримання товару. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти.
Який товар підлягає обміну, поверненню?
1. Товар, на який є чек з нової пошти.
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку.
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Щоб зробити обмін, повернення вам необхідно:
1. Написати повідомлення в чат на промі, у Viber, telegram, whatsApp за номером +380662303003 або зателефонувати за цим номером.
2. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару.
Умови оплати доставки при поверненні:
- Зворотню доставку повернення товару належної якості за бажанням покупця оплачує покупець.
- При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
- При поверненні коштів, у разі неоплати товару, що повертається, покупцем, сума доставки віднімається з покупця.
- Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.
Процедура повернення товару неналежної якості:
1. Зателефонуйте нам +380662303003 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту
м. Кропивницький, відділення №2
Переверзєва Майя Олексіївна
+380636117487
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.