Кількість
|
Вартість
|
||
|
Метафоричні асоціативні карти «Смачні заморочки» складається зі 102 карт: 51 – картинки, 51 картки зі словами. Колода призначена для роботи з такими питаннями:
- харчова поведінка;
- сексуальність;
- партнерські відносини;
- психосоматика;
- дитячо-батьківські відносини;
- партнерські відносини;
- деструктивна поведінка;
- любов до себе та прийняття себе
Робота з харчовими традиціями за допомогою колоди
Харчові традиції нашої країни визначають не тільки те, що і коли варто їсти, а й наше ставлення до тіла та сексуальності. Їжею ми дбаємо про себе та своїх близьких, хвалимо себе за праці та досягнення, любимо, відчуваємо тіло в процесі поїдання улюбленої страви (не дуже добре, коли це єдиний спосіб відчути тіло).
У цій колоді я демонструю їжу не як фізіологічну потребу людини, а як момент задоволення, відношення з яким може бути як конструктивним, так і деструктивним.
Їжа, як фактор задоволення, вирішує такі завдання :
- можливість знизити рівень напруги у стресовій ситуації;
- самоствердитися, підвищити свою цінність (людина відчуває максимальне задоволення саме від їжі з дорогого ресторану, або поїдання делікатесів, іноді демонстративного);
- можливість показати вміння контролювати своє життя, або життя оточуючих, коли людина відмовляється від якогось улюбленого продукту тільки тому, що в нього є така можливість (я харчуватимуся лише овочами, я відмовляюся від солодкого тощо), або купуючи для своїх близьких продукти на свій розсуд, ігноруючи та бажання («Моя сім'я їсть тільки здорову їжу»).
- як можливість компенсувати незадоволеність в іншій сфері життя;
- як данина традиціям, батькам тощо. (я слухняна дочка, я роблю так як мама вчила, «худі люди хворі, ти маєш більше їсти»).
- нагорода себе чи близьких за досягнення («тато з роботи голодний прийде», «ти багато працював, втомився – співаєш», «я сьогодні багато зробила, тому заслуговую на шматок торта побільше»)
Техніка «Мої батьки та я»
Мета: вивчити деструктивні переконання клієнта про себе, своє тіло та сексуальність, формування нових, конструктивних установок та стратегій поведінки.
Інструкція:
На кожен із пунктів запропонуйте втягнути клієнтку за карткою. Кожен пункт опрацьовується по черзі.
Для роботи можете використати питання: що ви бачите на карті? Як ви до цього належите? як це відбиває вашу життєву ситуацію? Що важливого для себе не помітили в цій ситуації? Як це допомагає вам у житті?
- Як ви відчували себе у батьківській сім'ї
- Образ мами
- Образ тата
- Відносини між батьками
- Дозволи від батьків
- Мої нові можливості
- Висновки, зворотний зв'язок
Стан – Новий
Країна виробник – Україна
Мова видання – Російська
Автор – Павленко Тетяна